Projekt
Destinacijska znamka
Kranj
Naročnik
Zavod za turizem in kulturo Kranj
Celostna podoba, zgodba in znamka mestne destinacije Kranj ter oblikovanje vseh elementov komunikacije in promocije.
Vizija Kranj na kvadrat.
Kranj 2027 bo destinacija z dvojno močjo izkušnje. Kot mesto z zelenim podeželjem na pragu Alp bo prepoznavno po dvojnosti značaja; po prostočasnem in kulturnem ter poslovnem in športnem turizmu. S ponudbo urbanega utripa, doživetij kulture in outdoor aktivnosti bo Kranj navduševal prebivalce in turiste.
BRAND BOOK DESTINACIJSKE ZNAMKE KRANJ
V 2016 smo skupaj z ZTK Kranj zasnovali priročnik CGP in natančno opredelili pozicioniranje znamke z upraviteljem in vsemi partnerji.
KOMUNIKACIJA IN ZGODBA
Zgodba o Kranju je zgodba o mestu dvojnosti. Vseprisotni kontrasti in nasprotja dajejo Kranju glavno trženjsko prednost in moč. Značaj Kranja je urban in umetniški, a obenem v tesnem stiku z naravo in športom. Tu se prepleteta šport in kultura, mesto in narava. Iz višav zvonik cerkve sv. Kancija gleda na skrivnostne podzemeljske rove, medtem ko Sava in Kokra objemata mesto na skali. Tu sta doma Alpski mik in mestni šik.