Projekt
Krovna tema v turizmU:
UMETNOST IN KULTURA
Naročnik
Slovenska turistična organizacija
Strateške smernice promocije in trženja krovne tematike UMETNOST IN KULTURA za Slovensko turistično organizacijo in vodilne destinacije v sodelovanju s parterji s področij kulturne dediščine in umetniške produkcije.
Turizem dediščine in umetnosti
Slovenska turistična organizacija v letih 2024-2025 komunicira UMETNOST IN KULTURO kot krovno temo na domačem in mednarodnih trgih. Kot avtorji strateških smernic te promocije smo ponosni na široko medresorsko skupino, ki smo jo usmerjali, da je pod okriljem STO dosegla soglasje glede ciljev, vsebinskih stebrov in izpostavljenih tematik. Cilj je pozicionirati Slovenijo kot privlačno destinacijo kulturne dediščine in sodobne ustvarjalnosti.
KULTURNA TRANSVERZALA IN ZGODOVINSKA MESTA
V središču promocije so največja urbana središča Slovenije - Ljubljana kot glavno mesto z največ nacionalnimi in mestnimi kulturnimi ustanovami ter dve Evropski prestolnici kulture - Maribor 2012 in Nova Gorica 2025. Nosilka skupne promocije kulturne dediščine in mestnega utripa je tudi družina Zgodovinskih mest Slovenije.
VABLJIVA POTOVANJA SKOZI ČAS IN TRANSFORMATIVNA MOČ UMETNOSTI
Smernice promocije UMETNOST IN KULTURA izpostavljajo UNESCO dediščino, najbolj prepoznavne ustvarjalce iz slovenske zgodovine na čelu z arhitektom Jožetom Plečnikom in najvidnejše sodobne umetnike. Izbrali smo najpomembnejše razstave, uprizoritve in festivale ter izpostavili povezovalne teme Slovenije: modernizem v arhitekturi in oblikovanju, Celjske grofe in kulturne poti.