
Projekt
GO! 2025 BREZMEJNO GOSTOLJUBJE
Naročnik
Javni zavod GO! 2025
V letih 2024-2025 povezujemo kulturni, ustvarjalni in turistični sektor v Novi Gorici, ki je skupaj s sosednjo Gorico Evropska prestolnica kulture 2025.
V sodelovanju z javnim zavodom GO! 2025 in partnerji gradimo kulturno-turistično promocijo in ponudbo.
Dobrodošli na kulturni transverzali Slovenije
V letih 2024-2025 sodelujemo kot glavni strategi povezovanja med kulturnim, ustvarjalnim in turističnim sektorjem z javnim zavodom GO! 2025 pri razvoju in promociji programa in ponudbe Evropske prestolnice kulture.
Za Info točke, nastanitve in gostince smo ustvarili promocijske materiale, pakete in toteme za vrhunce programa.
GO! Zemljevidi
Za uspešno predstavitev Evropske prestolnice kulture GO! 2025 na slovenskem in mednarodnih trgih smo pripravili več vsebinsko in oblikovno usklajenih promocijskih materialov. Za lažjo orientacijo obiskovalcev in učinkovito predstavitev kulturne infrastrukture smo oblikovali večjezični zemljevid GO! MAP, ki vključuje glavne znamenitosti Nove Gorice in Gorice, odprte za obiskovalce v času EPK.
GO! INFO točke in promocijski totemi
Razvili in izdelali smo promocijski totem za GO! INFO točke, ki ga lahko uporabljajo turistični ponudniki, TIC-i in drugi partnerji. Stojala so brezplačno na voljo vsem partnerjem, ki sodelujejo z Zavodom GO! 2025 ali z destinacijo Nova Gorica in Vipavska dolina.
Povezovanje s Slovensko turistično organizacijo in razvoj ponudbe
V okviru javnega poziva STO za oddajo kulturno-turističnih paketov smo vzpostavili mehanizem, ki lokalnim ponudnikom omogoča oblikovanje in promocijo posebnih EPK paketov in doživetij. Skupaj z Zavodom GO! 2025 bomo zagotovili:
-
brezplačno vključitev izbranih ponudb v digitalne kampanje STO na ključnih mednarodnih trgih,
-
svetovanje in vsebinsko podporo pri oblikovanju marketinških zgodb in opisov ponudb.
-
dodatno izpostavitev ponudnikov na digitalnih kanalih GO! 2025.
Na poziv se je uspešno prijavilo 7 ponudnikov iz destinacij Nova Gorica, Vipavska dolina, Miren Kras, Kras, Brda in Dolina Soče. Ti paketi prispevajo k večji prepoznavnosti regije in vključitvi kulturnih vsebin v turistično ponudbo regije, obenem pa jih bo Slovenska turistična organizacija v okviru mednarodne digitalne kampanje promovirala na več kot 20 mednarodnih trgih slovenskega turizma.

_jfif.jpg)

_jfif.jpg)
_jfif.jpg)
_jfif.jpg)

