top of page

Projekt

STRATEGIJA za RAZVOJ IN PROMOCIJO GORNJESAVSKEGA MUZEJA JESENICE 

Naročnik

Gornjesavski muzej Jesenice 

V sodelovanju z Gornjesavskim muzejem Jesenice smo zastavili strategijo za razvoj in promocijo muzejskih hiš. Poseben poudarek je namenjen prenovi Slovenskega planinskega muzeja, enega najbolj obiskanih muzejev v Sloveniji, ki ga čaka razširitev in osvežitev stalne razstave. 

Dediščina slovenskega planinstva in življenja v Alpah 

Ste že obiskali Slovenski planinski muzej? Kaj pa Mestni muzej v Kosovi graščini na Jesenicah, mladem mestu rdečega prahu? Ali Liznjekovo domačijo s Kekčevimi zgodbami v Kranjski Gori in Kajžnkovo hišo v Ratečah, od koder so Rateški rokopisi, za Brižinskimi spomeniki drugi najstarejše zapisano besedilo v slovenskem jeziku? Toplo priporočamo.  

 

5 muzejskih hiš in ena galerija 

 

Gornjesavski muzej Jesenice povezuje pet muzejskih enot in galerijo ter je pomemben nosilec kulturne dediščine Gorenjske. Njegova osrednja enota, Slovenski planinski muzej v Mojstrani, s 55.000 obiskovalci letno sodi med najbolj obiskane muzeje v Sloveniji, v prihodnje pa načrtuje popolno prenovo stalne razstave in širitev v novi prizidek. 

 

Naša ekipa s strateginjama Nejo Petek in Petro Goneli je v sodelovanju z vodstvom in strokovnimi službami Gornjesavskega muzeja Jesenica pripravila celovit strateški okvir razvoja in promocije vseh muzejskih enot ter akcijski načrt za obdobje 2024–2028. 
 

Strateški proces je vključeval: 
✔ Delavnice in poglobljene intervjuje s ključnimi deležniki. 

✔ Oblikovanje vizije, strateških ciljev in ciljnih skupin. 
✔ Razvoj akcijskega načrta po letih in ključnih področjih. 
✔ Delavnice z deležniki in fokusno skupino. 
✔ Smernice za prenovo stalne razstave Slovenskega planinskega muzeja. 

©2025 by Nea Culpa d.o.o. Vse pravice pridržane.

bottom of page