top of page

Projekt

RAZVOJ KROVNE DESTINACIJSKE ZNAMKE ŠALEŠKA  

Naročnik

Zavod za turizem Šaleške doline 

Šaleška je preprosto prijazna vsem. Družinam, mladim, kolesarjem, kulturnim in arhitekturnim navdušencem. Partnerski mesti Velenje in Šoštanj v novo obdobje vstopata sveži in polni zagona.   

Šaleška je preprosto prijazna vsem 

V sodelovanju z Zavodom za turizem Šaleške doline, avtorico črkovnih vrst Aljo Herlah in ključnimi partnerji destinacije smo razvili novo regijsko destinacijsko znamko. Na 3. turističnem forumu Šaleške doline sta doživela premiero naša podoba in destinacijski katalog. Požela veliko zanimanja med lokalnimi deležniki, mediji in obiskovalci. 

 

Znamka Šaleška, Preprosto prijazna, povezuje zgodbe kulturne, industrijske in naravne dediščine, mestnega utripa in podeželja. Osrednji grafični element logotipa je prostorsko raztegnjena črka V, ki simbolizira rudarsko preteklost, modernistično arhitekturo in zeleni objem narave. Dinamičen obris okoli napisa Šaleška ponazarja srčni utrip regije, ki jo lahko domačini in obiskovalci raziskujejo ali v njej preprosto uživajo. Šaleška je vsem preprosto prijazna. 

 

Mesto moderne in vile industrialcev 

 

Znamka je zasnovana kot skupna platforma, ki vključuje pod-znamki partnerskih mest Velenje in Šoštanj, ki se odlično dopolnjujeta. Če je Velenje najmlajše mesto Slovenije z modernistično arhitekturo, zelenimi površinami in Muzejem premogovništva z najglobljo jedilnico 160 m pod zemljo, so v Šoštanju staro-meščanske vile industrialcev, Muzej usnjarstva na Slovenskem in Aeroklub. Vmes so znamenita Šaleška jezera s pohodniškimi in kolesarskimi potmi, kjer je največji magnet Velenjska plaža. 

 

Družina znamk Šaleška – Velenje – Šoštanj  

 

Z razvojem znamke ŠALEŠKA smo postavili temelje za sodobno, povezano in prepoznavno turistično identiteto regije, ki bo v prihodnje služila kot orodje za promocijo, sodelovanje in trajnostni razvoj Šaleške doline. 

 

Participativen ustvarjalni proces je vključeval: 

✔ Delavnice z lokalnimi partnerji za vrednotenje obstoječih znamk in soustvarjanje skupne identitete. 

✔ Razvoj družine znamke ŠALEŠKA in sistema podznamk.  

✔ Oblikovanje celostne grafične podobe (CGP) in Brand Booka z vsemi primeri uporabe. 

✔ Razvoj komunikacijskega tona in jezika znamke ter krovne zgodbe in podzgodb. 

✔ Razvoj destinacijskega kataloga Šaleška, preprosto prijazna. 

Screenshot 2025-09-05 at 15.27.37.png
Screenshot 2025-09-05 at 15.27.44.png
Screenshot 2025-09-08 at 10.50.13.png
Screenshot 2025-09-08 at 10.55.42.png
Screenshot 2025-09-08 at 10.50.23.png
Screenshot 2025-09-05 at 14.04.15.png

©2025 by Nea Culpa d.o.o. Vse pravice pridržane.

bottom of page